FAQ - Najszczęściej zadawane pytania

REJESTRACJA

  • Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
    • W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Nie pamiętam hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
  • Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
    • Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
  • Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
    • Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Rejestracja". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Rejestruj” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.
  • Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
    • Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu przejść do zakładki "Moje konto" (Ikona w prawym górnym rogu).

ZAMÓWIENIA

  • Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
    • Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą telefoniczną (784552124) lub drogą mailową (warmaxnarzedzia@gmail.com) - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?
    • Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności towaru w chwili zamówienia i sposobu dostawy paczki. Towary dostępne na stanie magazynowym wysłane do Paczkomatu lub kurierem do 2 dni roboczych, natomiast towary "na zamówienie" zgodnie z informacją podaną na kartotece towaru.
  • Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
    • Nie mamy możliwości modyfikacji zamówień przekazanych do wysyłki. Można próbować skontaktować się z nami drogą telefoniczną pod numerem BOK 784552124 lub wysyłając mail na adres warmaxnarzedzia@gmail.com z informacja o potrzebnych zmianach w zamówieniu.
  • Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?
    • W takiej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt z BOK 784552124 lub drogą mailową na adres warmaxnarzedzia@gmail.com. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do wysyłki postaramy się przygotować wysyłkę w jednej paczce przeliczając koszt wysyłki na korzyść Klienta.
  • Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
    • Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: zamówienie złożone, przygotowane do realizacji, zakończone. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.
  • Czy mogę odebrać towar w sklepie stacjonarnym?
    • Tak, zamówienia można odebrać w sklepie stacjonarnym znajdującym się pod adresem ul. Radzyńska 16C, 21-560 Międzyrzec Podlaski. W koszyku jako formę dostawy należy wybrać opcję "odbiór osobisty".

WYSYŁKA I DOSTAWA

  • Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?
    • Sklep internetowy nie zapewnia opakowań prezentowych. Natomiast jeśli płatność za towar zostanie dokonana on-line to nie ma konieczności dokonywania płatności przy odbiorze. Można podać dowolny adres dostawy - np. osoby, którą chcemy obdarować.
  • Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym lub w siedzibie Państwa firmy?
    • Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy. W koszyku wybierz formę dostawy "odbiór osobisty". W ostatnim kroku składania zamówienia system automatycznie podstawi Punkt Odbioru.
  • Jakie są koszty dostawy paczki?
    • Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy (Kurier/Poczta Polska/Paczkomaty InPost).
  • Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
    • Tak, jest taka możliwość, prosimy przed złożeniem zamówienia o kontakt z BOK pod numerem telefonu 784552124 lub wysyłając mail na adres warmaxnarzedzia@gmail.com.

PŁATNOŚCI

  • Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
    • Płatności on-line można dokonać poprzez serwis Przelewy24 lub tradycyjnym przelewem bankowym na poniższy nr konta: 34 8039 0006 0000 0092 4061 0001. Jeżeli płatność przy użyciu systemu Przelewy24 nie powiodła się podczas składania zamówienia, można kliknąć w formułkę znajdującą się na samym dole potwierdzenia złożenia zamówienia, jakie przyszło na adres mailowy i wtedy nastąpi  przekierowanie na stronę serwisu, by podjąć kolejną próbę.
  • Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
    • Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem lub on-line e-przelewem lub przelewem tradycyjnym.
  • W jakiej walucie można dokonać płatności?
    • Płatności, również za zamówienia zagraniczne, można dokonać wyłącznie w polskich złotówkach.
  • Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?
    • Płatności on-line można dokonać w ciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Po upływie 4 dni roboczych, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.

WYMIANY I ZWROTY

  • Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
    • Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu.
  • W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
    • W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.
  • Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?
    • Nie, nie ma takiej możliwości. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.
  • Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?
    • Niestety nie ma możliwości typowej wymiany. Można oczywiście dokonać zwrotu i jednocześnie na inny produkt złożyć nowe zamówienie. Zwrotu rzeczy można dokonać, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, wysyłając wypełniony formularz zwrotu. Formularz zwrotu jest umieszczony na naszej stronie w zakładce "Wysyłka i zwroty" na dole strony. Zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania paczki. Pieniądze podlegają zwrotowi przelewem na konto wskazane w formularzu zwrotu w przypadku płatności za pobraniem, lub na konto, z którego dokonywana była płatność on-line.
  • Czy mogę oddać zakupiony produkt w sklepie stacjonarnym?
    • Zakupione produkty można oddać w sklepie stacjonarnym. Dokonując zwrotu w sklepie stacjonarnym konieczne jest podanie numeru zamówienia znajdującego się w jego mailowym potwierdzeniu.
  • Czy mogę oddać zakupiony produkt?
    • Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy. W celu Odstąpienia Klient musi poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o Odstąpieniu dowolną formą, ale dla celów dowodowych najlepiej zrobić to pisemnie. Wzór formularza dostępny jest tutaj: formularz odstąpienia od umowy. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe. Klient może także zwrócić przedmiot zamówienia w sklepie stacjonarnym. Prosimy o odesłanie lub przekazanie rzeczy najlepiej wraz z dowodem zakupu np. paragonem, fakturą VAT lub innym dowodem zawarcia transakcji (np. potwierdzenia płatności kartą czy wyciągu z konta), do siedziby firmy nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawca o Odstąpieniu, niezależnie od wybranego sposobu złożenia oświadczenia o Odstąpieniu lub sposobu odbioru zamówionego towaru. W przypadku Odstąpienia Sklep Internetowy zwraca Klientowi wszystkie otrzymane odpłatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany przez Klienta o decyzji w sprawie wykonania prawa Odstąpienia. Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności. Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

REKLAMACJE

  • Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
    • Reklamacja towaru może nastąpić ze względu  na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej. Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu. W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie rzeczy na adres serwisu producenta (lista serwisów umieszczona w zakładce "Gwarancja" na dole strony) lub adres Sprzedawcy (21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Radzyńska 16C), lub dostarczenie do sklepu stacjonarnego. Do odsyłanego lub dostarczonego do sklepu stacjonarnego towaru Klient proszony jest o dołączenie paragonu fiskalnego lub faktury VAT. W sklepie stacjonarnym konieczne będzie podanie nr paragonu/okazanie paragonu. Prosimy również o dołączenie opisu uszkodzenia produktu. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.
  • Jak postępować, jeśli otrzymana paczka jest uszkodzona?
    • Warto w momencie odbioru paczki od kuriera dokładnie sprawdzić, czy samo opakowanie nie jest uszkodzone. To, co powinno nas zaalarmować to wszelkie wgniecenia, naderwania czy ślady przepakowania. Takie uszkodzenia nie muszą oczywiście oznaczać, że znajdujący się w środku towar jest zniszczony, mogą jednak budzić wątpliwości. Najlepiej wtedy poprosić kuriera, żeby został z nami podczas otwierania przesyłki. Jeśli produkty rzeczywiście dotarły do nas uszkodzone, należy spisać protokół szkody – będzie to podstawa do złożenia reklamacji u przewoźnika. W przypadku kiedy kurier nie może zostać przy otwarciu paczki, poprośmy go o zaznaczenie w protokole odbioru informacji, że przesyłka dotarła do nas w uszkodzonym opakowaniu i obawiamy się o stan zawartości. Następnie powinniśmy skontaktować się z firmą kurierską, która wyśle do nas pracownika, w towarzystwie którego możemy spisać stosowny protokół. Najlepiej do tego czasu powstrzymać się przed otwieraniem uszkodzonej paczki.